tisdag 10 augusti 2010

sometimes you cant make it on your own.

Dagen har som vanligt spenderats tillsammans med Skins. Skins är det nya nu. Fast bara det att det inte är så nytt. Bra är det i alla fall.

Blev dock avbruten i mitt tv-tittande av Alexandra som undrade om jag skulle med till Liseberg och gå på Lotta. Men visst tänkte jag. Det är ju alltid roligt att ha ett liv liksom.

Manboy, snälla snälla och tommy körberg blev det. (Översätts till artister som Eric Saade, Caroline af Ugglas och ja Tommy Körberg om det var någon som inte riktigt hängde med). Trevligt med ont i knäna är vad som beskriver kvällen bäst.

Imorgon blir det Timo och Donkeyboy och jag har redan börjat peppa. Tror det är 15 gången i rad nu som jag spelar ”outcast”. Imorgon kommer bli en bra dag oh yesssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar