torsdag 5 augusti 2010

Fast jag vet att jag inte ska bry mig så kan jag inte hjälpa att jag gör det ändå. Även om jag vet att det inte är något att vara ledsen för så är det inte så lätt. Men sedan så vet jag egentligen inte vad jag hade förväntat mig. Att vi skulle leva lyckliga i alla våra dagar? Haha, aldrig! Förstår egentligen inte varför jag deppar men jag förstår att det inte är någon idé och att jag ska sluta. Nu.



Sitter här och väntar på att Alexandra ska titta in. Idag blir det Fucking Åmål och bad. Fast jag är liiite tveksam till det där med bad. Med vi får väl se. Hur det än blir så blir det toppen! Funderade först på om jag skulle städa medans jag väntar men sedan kom jag på att skins är ett bättre alternativ. Så Skins får det bli. Harregud vilket liv jag haaar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar