tisdag 17 augusti 2010

I´ll sleep when im dead.

Det absolut snyggaste jag vet är nog killar som åker runt på sånna där brädor med hjul på ni vet? Skateboard tror jag det heter. De har rufsigt hår. Typ saltvattenhår om det är någon som fattar vad jag menar? De har en cigg i munnen och en bakom örat. Deras kläder är slitna jeans och ett löst sittande linne, en snygg t-shirt med ett snyggt tryck eller en askicking text. Skjortor är även ett plagg som de använder flitigt. Oh ja, jag får inte glömma tatueringarna. De har massor med snygga tatueringar på armarna, eller egentligen på större delen av kroppen. Fast det är ändå inte sådär många så man inte ser vad det är, hänger ni med? Sedan så de har hål i bröstvårtan med. Men bara kanske. Ibland har de även hatt på sig. Fast som sagt, det är bara ibland.


Har nog egentligen aldrig sett någon som ser ut så här. Inte någon som ser ut så som han i min hjärna gör i alla fall. Tror det är därför det kallas drömkille. Killen finns liksom bara i drömmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar