tisdag 3 augusti 2010

the start of something new

Det fick bli en ny blogg. Eller en till kanske man kan säga. Var ju ändå bara jag som skrev på den förra och det var väl inte riktigt idén. Får väl se om vi kommer igång med calinda igen.


Så ja, här hittar ni mig. Lovar att jag inte ska vara tråkig. Enligt min definition av tråkig då självklart. Får väl se hur länge jag orkar, känner och kommer komma ihåg att skriva. Återstår att se helt enkelt. Men vem vet, kanske är detta början på nått stort. Kanske kommer min blogg att bli nästa stora som alla fjortisar kommer älska.
Well, let hope not då jag inte vill ha gratis leggins från gina. Men jag tror inte jag behöver oroa mig då mitt liv inte är speciellt intressant och dagarna för det mesta bara består av kaffe och cigg och inte champagne och cigarrer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar