måndag 23 augusti 2010

Tack hej, fuck dig.

Och så var drygt 11 timmars tv-tittande slut. Ja inte i rad då, utan uppdelat på tre dagar, eller tre kväller. J.R.R Tolkien är ett fucking geni! Peter Jackson är ett fucking geni! Sagan om ringen-trilogin säger jag bara!


Hade jag fått välja hade jag varit Legolas, (HAN ÄR GRYYYM!), Aragorn (han är GRYYYM han med), Pippin, (vet egentligen inte varför men är kanske GRYYYM han med), eller Arwen, (hon är en alv och äger Aragorns hjärta och är typ den vackraste jag sett, ever! Hallå vem vill inte vara henne liksom?!).

Jaja, ibland är det inte lätt. Man vill vara någon man inte är men man försöker så gott man kan men det blir liksom aldrig riktigt bra. Folk ser igenom en och sedan blir det bara pinsamt. Lika bra att vara den man är från början. Säger de som vet i alla fall. Jag vill också veta. Hmm, jag kanske skulle vara Gandalf i stället? En vis trollkar som vet? Och sedan så har jag ju alltid velat kunna trolla också. Ja, får nog bli något att fundera på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar