måndag 27 september 2010

Loving you is easy cause your beautiful.

Sitter just ju och kollar på någon dokumentär om grodor och ödlor (?!). Fråga inte varför för det vet jag inte. Rolig är den i alla fall inte.

Något som däremot har varit roligt är dagen som har gått. Började med att gå upp tidigt (dock mindre roligt) för att bege mig till Korsvägen för att möta upp Emma och hennes polare Simon. Sedan begav vi oss in på bokmässan för att hänga lite med vår kära, fina, underbara vän Håkan! Dock var han lite sen så första grejen som var meningen att vi skulle göra blev inte av (boksigneringen). Blev lite ledsen i ögat för ett tag men det visade sig att man kunde köpa boken signerad ändå. Tårarna slutade genast att rinna men lite ledsen inombords var vi nog allt ändå.

Hade sedan mycket tid att döda. Fick bli ett besök på Stadsbiblioteket där det kollades fashion genom tiderna. Mycket underhållande och givande. Jag är dock inte så säker på att Simon höll med mig om detta. Men tur är väl det att det är ett stort bibliotek och att det fanns många andra böcker som han kunde roa sig med.

Söndag är det idag ja, så Söndagsparty med Filip och Fredrik blev det med. På bokmässan givetvis. Den fina vännen Håkan var givetvis gästen och var denna gång, tack och lov, inte sen.

Kan egentligen inte beskriva den följande timmen som gick. Allt är liksom bara så magiskt varje gång man ser eller hör Håkan prata eller sjunga framför allt. Och ja, jag är väl medveten om att jag låter som nått slags psykfall men so bee it! Det var en timme av ren lycka och glädje.

Detta var en fin söndag mitt i höstdepressionen. Söndagar som denna borde det finnas med av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar