torsdag 26 maj 2011

We will live forever cus cool kids can't die!

För just nu går det gaaaaanska så bra. För det första så är det fredag imorgon och sedan helg så man slipper jobba. Sen ska jag på bio med söta vännerna och se pirates. Det gillar vi! Och efter fredag kommer lördag och då är det Barcelona - Manchester United i en cl-final. Det är även dagen då Barcelona vinner cl-finalen, men det va väl ingen som trodde nått annat heller? Nej bra! Söndagar är en ligga-i-sängen-och-ha-det-gött-dag så det är vad jag tänker göra.

Sedan är det gaaaanska så gött att jag säkert har två månaders jobb till, yes säger jag till det!

Sedan finns det något mer som är gaaaanska så gött med men av tidigare erfarenheter så vet jag att man ska inte ropa hej fören man är över bäcken så det tänker jag inte heller göra! Jag väntar och hoppas för mig själv och säger inte till någon fören det är mer än 225% säkert! Yes för det låter som en säker plan det, förutom att jag är den som aldrig aldrig kan hålla käften!

Så note to myself: HÅLL KÄFTEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar