söndag 19 februari 2012

A million tears away.

Jag ville dö innan min mamma. Jag hoppades på att det va så det skulle bli. Det blir aldrig som man tänkt sig, livet tycker om att sparka på den som redan ligger. Jag ville dö innan min mamma för jag vill inte känna den fruktansvärda smärtan jag känner. Jag vill inte leva med känslan av att inte vara hel, resten av mitt liv. Jag vill inte att en bit ska fattas i mitt hjärta.
Jag älskar min mamma så mycket och jag vet inte hur jag ska klara mig i livet utan henne. Ibland vet jag inte ens hur jag ska kunna andas utan henne. Hur jag ska fortsätt le. Jag vill bara ha min mamma tillbaka.
.
Självisk kanske är ordet man kan beskriva mig med, att låta henne känna smärta istället för mig, men min mamma, den finaste av dom alla, jag vill inte gå igenom livet utan min mamma.


A million words won't bring you back,
I know because i tried.
Niether would a million tears,
I know because i've cried.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar