onsdag 11 april 2012

Fuck who u want and fuck who u like!

Jag får göra vad jag vill, jag är inte bara din. Du är inte bara min, du får göra vad du vill.

Sedan så väger ju dom 999 sakerna som jag aldrig skulle göra upp av dom 999 värre saker jag redan gjort.

Gnosjö va azum! Annie och Robin är uunderbara. Dock inget spökhus och ingen fyrhjuling. Ledsen i ögat. Spritens fel. Allt är spriten fel. Tequilalalalal!

Har varit töntfri i huvudet ett tag nu men inget varar för evigt och idag är jag samma gamla nervvrak igen. Att det aldrig blir riktigt tyst gör precis inte det hela bättre heller.
Men egentligen, vad gör det om 100 år då jag åker till Berlin på torsdag (nej inte imon, nästa torsdag)?? Kanske lite lugn och ro under en tid i alla fall. Men är ganska lycklig ändå. Hat hört att jag är fin både i håret och i dom nya kläderna. Inte illa måste jag säga! Men gift är jag ju inte så i den tävlingen vinner någon annan. Fan, jag som hatar att förlora!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar