fredag 17 september 2010

Kill the director.

Måndag- arbetsförmedlingen och sedan stan med mammi.

Tisdag- körde bil i hela Göteborg och utanför för att titta på hus. Familjen har ju fått för sig att det ska flyttas (!)

Onsdag- konstmuseet med mammi och sedan stan. Slutade att vara kräsen så jag hittade mig ett par skor. Vet dock fortfarande inte om jag är nöjd men som sagt, slutat vara kräsen så de får la duga.

Torsdag- röstade för första gången. Gick bra. Inga större problem där inte.

Fredag- färgade håret, var på marknad, städade, bakade kaka, plockade svamp.

Lyssnar nu på Håkan i väntan på mat. Jupp, intressanta livet här.


Har även skaffat mig en tumblr Vet egentligen inte varför men det kändes väl som en kul grej just för stunden antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar