tisdag 7 september 2010

Nothing is static. Even the Mona Lisa is falling apart

Gillar att jag har över 300 (327 för att vara exakt!) olästa blogginlägg på blogglovin'. Den som har bloggat mest på lite mindre än en vecka är uppe i 41 inlägg. Har folk inget liv?

Har spenderat förmiddagen i stan tillsammans med Alexandra. Jag måste ha skor men det finns som vanligt inget som passa. Sedan finns det hundratusen andra grejer som passar men jag har inga fucking pengar (det var något nytt)! FUCKITFUCKIT!

Nu ligger jag i min säng och försöker hålla ögonen öppna samtidigt som jag kollar på resor till London och lyssnar på hemsk musik. Det är sån musik som man antagligen skulle spela på en svartklubb i någon övergiven lagerlokal någonstans ute i skogen där alla är höga på allt som man kan bli hög på och bara dansar från tidig kväll till sen morgon. Börjar bli lite smått galen i huvudet. Kanske är det dags att byta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar