onsdag 18 augusti 2010

Just keep dancing on my own.

I´ll sleep when i´m dead tycker jag är ett sjukt bra uttryck. Nästan lika bra som live fun, die young. Eller cool kids can´t die. Eller fuck it. Enkelt, bara fuck it liksom. Gött.


Jag är ensam och rädd och vågar inte sova. Är mörkrädd och rädd att det ska komma en mördare och att jag kommer vakan upp död imorgon. Eller rättare sag inte vakan upp alls. Börjar ångra lite att jag inte åkte med familjen till Falkenberg i regnet. Har spelat harpan, schack, röj och alla andra konstiga spel som finns på datan för att få annat att tänka på. Just nu är det liiite jobbigt. Bajsapa!

 
Ser nu även att alla tre sagan om ringen - filmerna kommer på tv i helgen. Oj vad jag ska nörda! Ett litet ljus i mörkret. Gött!
 
Fast nu kom jag på att jag har missat South Park. Fan, skitliv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar