söndag 8 augusti 2010

God save the queen

Vakande upp igår kom på varför jag inte dricker längre. Illamående, huvudvärk och ont i nästan varenda muskel i hela kroppen är inte så najs. Det roliga i det hela var ju att jag skulle dricka min cola, ta det lugnt och gå hem tidigt. Men när blir det någonsin som man tänkt sig? Typ aaaaaldrig för mig och speciellt inte när det finns bål och snälla vänner med både öl, vin och cider.

Ja det blev en lyckad kväll i alla fall. Puss till Caroline !

Idag är det deppdag, eller sängdag. Jag har kollat klar på alla skins avsnitten och det regnar ute. Dubbel depp på det. Och imorgon är det måndag, början på det nya. Det bättre. Ja hoppas kan man ju alltid göra.

Eller nej jag hoppas inte att nästa vecka kommer bli toppen, jag vet att nästa vecka kommer bli toppen! Det är kulturkalaset och vi ska se massa band spela. Alexandra har gjort en lista så vi vet när, var och hur. Och så ska vi äta langos. Jag vill dricka öl. Öl och langos.

Nu är det fotboll som gäller. Chelsea – manchester united. Hejar självklart på Chelsea! Heja Chelsea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar